Post by rekeltidillo on Mar 16, 2022 22:20:38 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Gunship Battle Total Warfare ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Gunship Battle Total Warfare IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats voor onbeperkte tokens ▞▞▞
▞▞▞ Gunship Battle Total Warfare 2022 version ▞▞▞
Hallo sorry voor het wijzigen van het beoordelingsniveau stuurt de laatste update de automatische functie voor de onderzoekssnelheid UP-tokens worden niet gebruikt, zelfs niet als de knop voor automatisch gebruik ook is aangevinkt, gelieve dit op te lossen, bedankt
WORD NIET OPGERICHT!! Ik was al vele maanden aan het spelen, het spel dwong me om een "UPDATE" te doen .. nu kan ik niet in het spel komen, bedankt voor het afzetten van mijn geld.
Goed spel De-installeer het spel niet, anders ben je een loser
Game zegt altijd dat het niet lukt om verbinding te maken, duurt ongeveer 15-20 minuten om het spel te openen en een die je invoert, kun je maar een paar minuten spelen en de game crasht automatisch elke keer dat je erin slaagt om het probleem met het apparaat of de verbinding in te voeren, ik zie veel beoordelingen met de hetzelfde probleem waarom het nog steeds niet is opgelost
Het duurt EEUWIG om het spel te laden, en hoewel ik een internetverbinding heb en verbinding heb gemaakt met internet, maar op de kaart van de zee, kon ik niets zien behalve mijn basis. Ook zijn de eerdere beoordelingen dat ook niet erg positief waardoor ik een beetje het vertrouwen in het spel verloor.
De beloningen zijn echt lekker! De middelen zijn heel gemakkelijk te krijgen en met het spel kun je heel erg snel een level omhoog gaan. Ik hou er echt van, geweldig spel! Geweldige graphics, geweldige FPS en een geweldige manier om je ware kracht te laten zien 🪖
Gunship Battle Total Warfare Strategiya dxhu
Het spel was vroeger leuk, maar nu is het behoorlijk uitdagend. De enige goede dingen zijn de eerlijke middelen die je krijgt om een vloot uit te roeien. Als u echter vergeet dat u uw koerier buiten de haven hebt achtergelaten, wordt deze zonder mankeren vernietigd. Dit maakt het vervelend omdat je de hele dag bezig bent met alles repareren.
Ik vind dit spel leuk en de graphics zijn zo goed download het spel en laten we het spel spelen
Dit spel wordt nu beter nu.
Dierenarts gaaf
Gunship Battle Total Warfare استراتژی ezx
In feite game of war fire age met een andere skin en een meer rommelige gebruikersinterface. Ik ben niet geïnteresseerd in hoe lang het duurt om de fasen "betalen om te winnen" of "betalen om te blijven spelen" te bereiken. Uninstaller na 10 minuten
Het is een leuk spel totdat je de formidabele betaalmuur bereikt. Daarna is het slechts een van de meest flagrante voorbeelden van pay-to-win die ik ooit heb gezien. Allemaal hoge kosten, op geluk gebaseerd gokken voor vooruitgang met veel afval in hun loot boxes. De game is ook buggy, niets belangrijks, alleen een heleboel kleine ergernissen.
Elke keer dat je teruggaat naar de basis, verschijnen er steeds winkeladvertenties in het spel. Dat is best vervelend om telkens op de x te klikken als je naar je basis gaat. Het spel is geweldig, ik wou dat het niet zo moeilijk was om je schepen te upgraden, of in ieder geval te bereiken waar je normale middelen kunt gebruiken om ze te upgraden.
Een fantastisch strategiespel, briljante visuele ervaring en een realistisch gevoel, het enige probleem dat ik tot nu toe heb ervaren, is dat het spel erg traag en laggy wordt tijdens de wereldbaas, ik heb mijn vfx en sfx tot nul teruggebracht zonder succes, en er zijn L32-spelers die openlijk toegeven dat ze accounts kopen of verkopen, wat een deel van de uitdaging wegneemt, en de kosten van het kopen van items is daglichtoverval, ik waardeer de game nog steeds hoog vanwege de ongelooflijk goede gameplay en virtuele wereld.
Interessant spel tot nu toe. Al zou ik graag wat langer spelen voor nog meer sterren.
erg leuk spel en het balanceert wat je kunt krijgen en de snelheidsboosters zijn ook uitgebalanceerd in de manier waarop je het krijgt, maar over het algemeen een geweldig spel.
Gunship Battle Total Warfare Strategiya dxhu
Waarom is dit gewoon een carrière zonder oorlog Deze game zegt gewoon "Battle"
Zo'n geweldig spel! Je kunt gemakkelijk een niveau omhoog gaan, je kunt lid worden van een alliantie, zodat je een schild krijgt zodat je niet kunt worden aangevallen door spelers van een hoger niveau (zolang je anderen niet aanvalt). Als je misschien een uur per dag speelt, ervaar je geen problemen. De evenementen zijn vrij eenvoudig, je krijgt genoeg goudstaven om te insta-upgrade en als je ze verstandig gebruikt, is het nog makkelijker om een level omhoog te gaan. Slechts één kleine bug: soms haperen de armada-schepen in sourcespots voor olie, zilver, enz.
Deze game is goed gemaakt en ik raad het mensen aan die games moeten spelen als ze ergens op wachten, omdat de bouwtijden even duren als je eenmaal hogere niveaus begint te krijgen. Wat ik niet echt begrijp van deze game is het verzamelen van bronnen en ik heb het gevoel dat dit veel te veel tijd kost om te verwerven, dus dat neemt het grootste deel van het spelpotentieel weg.
Ik hou echt van de mechanica van het spel, en ik hou echt van het feit dat elk type oorlogsschip zijn eigen reeks vaardigheden / bewegingen heeft, maar naar mijn mening zou het ook geweldig zijn als hetzelfde zou worden toegepast op de vliegtuigen of de grond troepen, waarin we met onze Jets, IFVS, SPG's of Tanks op dezelfde manier zouden kunnen vechten als met de oorlogsschepen, en dat ze hun eigen bewegingen zouden hebben.
de game was goed, maar ik merkte dat het moeilijk is om de game te openen als je alleen een mobiel netwerk gebruikt, zelfs als het een internetsnelheid van 20 mbps heeft, de game kan alleen worden geopend bij gebruik van wifi. Ik heb een ander mobiel netwerk geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. haysssss... Ik hoop dat jullie het dataverbruik van dit spel updaten, zodat het gemakkelijk is om dit spel te openen via een mobiel netwerk.
Het is lonend, en ik heb eerlijk $ 10 uitgegeven en het brengt je basis naar ongeveer lvl15. Kan de strijd persoonlijk besturen of alleen automatisch. Het is best cool eigenlijk. Fatsoenlijke animatie, probeer het eens.
Ik hou echt van het spel. Ook heel belangrijk: je hoeft niet te veel te grinden om goede schepen, vliegtuigen enz
Geweldig, ik dacht dat het hetzelfde was in het ijzeren slagschip, maar het is anders, het is geweldig, mag ik voorstellen om de oriëntatie van het spel in landschap te maken en niet in portret. Ik denk dat het beter zal zijn dan het
Dit spel was vroeger geweldig. Nu nodigen ze echt hoge spelers uit om van andere servers binnen te komen en je basis wekelijks te vernietigen als een wedstrijd. Ik haat dit spel nu letterlijk
Nieuwere updates hebben een verbeterde spelervaring. Nog steeds geen manier om meer dan één vervoerder in te zetten! Neem deze functie op in de volgende update.
Topspel, zonder tijdsdruk!!
Het is optioneel, geld voor kracht en kracht voor onbalans
Gunship Battle Total Warfare استراتژی jgj
Leuk spel. Ik vind het leuk. Het enige probleem dat ik heb, is dat je bepaalde schepen niet naar bepaalde plaatsen kunt terugbrengen. Als ik een fout maak door een schip ergens heen te sturen waar ik niet heen wil, kan ik zijn koers niet meer veranderen. Maar verder, leuk spel
Mooi hoor. Het boordevol actiespel dat door gebruikers over de hele wereld gespeeld moet worden.
Wanneer de wereldbaas verschijnt, blijft de game te beter achter, moet de ontwikkelaar verbeteringen aanbrengen zodat er geen vertraging zou zijn wanneer de wereldbaas verschijnt
Leuk spel
geweldige app
Je moet rijk zijn om te spelen of dit je enige spel maken, het is eerst leuk en dan wordt het steeds weer hetzelfde. Als je rijk bent, zou ik het een ster 4 of 5 geven
Net als het spel 1945, hoe meer geld je uitgeeft, hoe beter de spullen die je hebt, wat een afzetterij
Dezelfde Clash of Kings net als een oorlogsschip. Verspil geen internetvolume ،Ongebruikt, alleen degenen die dollars uitgeven zijn sterker.
De enige manier om competitief te zijn in dit spel is door geld uit te geven. Veel geld. In game-marketing is belachelijk.
5 meldingen in een uur en alles wat ik deed was de app één keer openen. Verwijderen...
Dit is eigenlijk een best leuk en ontspannen spel dat leuk is om te spelen. Veel echt coole gevechten en competitief. Ik zou dit spel aanraden.
Het werd een heel duur spel. In het begin was het ok spel. Jet-upgrades zijn nu onmogelijk en DNA is duur. Nimitz BP's zijn erg moeilijk te krijgen, upgrade-kernen voor schepen zijn duur en sommige andere items (allemaal duur). Uitgevers zullen altijd winnen.
deze nieuwste versie voert alleen gegevens af en en advertenties werken niet correct
Inglés Fácil-English Course Ta’lim nbc
Leuk en gemakkelijker dan de meeste om vooruitgang te boeken.
Ik zou deze game vijf sterren geven. maar het is erg p2w aan sommige evenementen waar je niet eens aan kunt deelnemen omdat je geld/edelstenen moet betalen. Er zijn ook veel loot boxes die het plezier een beetje bederven. Dan kun je een aantal van de dagelijkse taken niet voltooien omdat je edelstenen in het spel moet kopen voor irl-geld. Wat het spel ook belemmert. Als ze tenminste een deel van het spel uit het spel zouden halen, zou het een heel goed spel zijn. Dus op dit moment raad ik dit spel niet aan. Tenzij je meer dan $1k+ hebt
Hallo joyCity. Ik speel dit spel sinds eind vorig jaar. vanmorgen zat ik nog op level 25. Maar na het laatste onderhoud vanmorgen zijn jullie al mijn gegevens kwijt. wanneer ik het spel opnieuw speel, ben ik terug bij af op niveau 1. Wat gebeurt er? Herstel alstublieft mijn niveau. mijn vloot heet Azahn en ik ben een alliantie met ASF (leider is Tony Noble).
Dit spel is ongetwijfeld geweldig. Maar wij, de gamers uit Bangladesh, hebben niet genoeg gemakkelijke mogelijkheden om echt geld te gebruiken om essentiële items te kopen vanwege een aantal overheidsbeperkingen om het witwassen van geld te voorkomen. Als de ontwikkelaars dit voor ons kunnen regelen, zouden we heel dankbaar zijn. Regel alsjeblieft een manier voor ons. En voor de nieuwe mensen: sterk aanbevolen spel